loading...

منبع کویلی هلدنیگ صنایع برتر

بازدید : 39
سه شنبه 9 فروردين 1401 زمان : 11:28

سختی گیر آب

وجود املاح ناخالص آب همچون کلسیم و منیزیم که سبب افزایش سختی آب میشود را سختی آب میگویند مقدار زیاد این یون ها برای مصرف صنعتی و آشامیدنی مناسب نمی باشد. معمولا”بیشتر از ۸۰% آب های موجود در طبیعت دارای سختی می باشند. در تجهیزات سرمایشی و گرمایشی همچون برج خنک کننده دیگ های بخار و آبگرم، پکیج های دیواری، رادیاتورهای آب گرم وجود بالای کلسیم ومنیزیم سبب تشکیل رسوب و افت فشار آب و کاهش دمای آب میشود و با گذر زمان باعت تخریب و صدمات زیان باری به تاسیسات مربوطه میشود. سختی آب بالا در آب آشامیدنی مسبب اصلی طعم خاص و امراض گوناگون میشود. استاندارد سختی آب اشامیدنی مطابق با استاندارد بین المللی WHO به میزان حدود ۲۵۰ میلی گرم برلیتر برحسب CACO3 مشخص شده است که با دستگاه سختی گیر میتوان به آن دست پیداکرد. با نصب سختی گیر ساخت شرکت هلدینگ صنایع برتر از آن اطمینان خاطر داشته باشید که سختی آب تا حد مورد نظر کاهش یافته است.

ساختار سختی گیرآب

ستون سختی گیرها از ورق فولادی با عدسی های محدب فوقانی و تحتانی ساخته شده و با رنگ اپوکسی از داخل و رنگ روغنی مقاوم در سطوح ستون ها پوشش داده می شود و کلیه لوله و اتصالات و شیرهای مربوطه روی دستگاه نصب و به صورت پکیج آماده نصب در محل می باشد ، قابل توجه است که در مواقع خاص مانند کارخانجات دارویی ، مواد غذایی و مناطق گرمسیر با رطوبت نسبی بالا ، جهت ساخت سختی گیر ها از ورقهای استنلس استیل استفاده می گردد.

مخازن نمک استفاده شده در سختی گیر تا ظرفیت های ٢٠٠٠ لیتر از مخازن پلی اتیلنی و در سایر سایز ها از ورق گالوانیزه ویا از سازه های بتونی استفاده خواهد شد

کاربرد سختی گیر

سختی بطور عمده بر اساس دو فلز کلسیم و منیزیم محاسبه می‌شود. بطور کلی عوامل سختی را کاتیون ‌ها تشکیل می دهند. یون‌هایی مثل آلومینیم، آهن، منگنز و روی در سختی آب تاثیر گذار هستند ولی کلسیم و منیزیم قسمت عمده سختی را شامل میشود و کاتیون‌ های دیگر یا وجود ندارند یا به مقدار خیلی کم هستند. سختی کل (TH) مجموع مقدار کلسیم (Ca) و منیزیم (Mg) می‌ باشد. سختی دائم یا سختی غیرکربناتی شامل سختی بدون نمک‌ های بی کربناتی (مانند کلرید، سولفات و غیره) می ‌باشد. سختی موقت یا سختی کربناتی شامل بی کربنات کلسیم و منیزیم است و از تفاوت سختی کل (TH) و سختی دائم بدست می‌آید.

مضرات آب سخت

با وجود فواید آب سخت، سختی بیش از حد آب نیز مضراتی دارد. یکی از این مضرات این است که نوشیدن بیش از حد آب سخت موجب رسوب در افراد سنگ ساز می ‌شود و همچنین موجب بیماری‌ های گوارشی بالخصوص سنگ کلیه است؛ بنابراین بیشتر توصیه می‌شود برای شرب از آب سبک استفاده کرد و منیزیم و کلسیم مورد نیاز بدن را از غذاها یا سبزیجات و میوه جات تهیه نمود. آب سخت موجب از دست دادن طعم و مزه نوشیدنی‌ ها می ‌شود. دیر پخته شدن و سفتی حبوبات با آب سخت از دیگر عوارض آن است. به علاوه، آب سخت به جداره دیگهای بخار آسیب زده، باعث خوردگی و ایجاد قشر آهکی بر روی جداره دیگ‌ ها و تأسیسات مرتبط می‌شود. از دیگر اثرات سختی آب خوب کف نکردن صابون است که موجب افزایش مصرف صابون نیز می‌شود.

سختی گیر الکترونیکی موجب تغییرات فیزیکی در آب می شود.

علاوه بر سازگاری بامحیط زیست برخلاف سختی گیرهای شیمیایی وتبادل یونی که باعث پایین آمدن کیفیت آب می شود مرغوبیت آب راهمچنان خوب و مطلوب حفظ می کند

نصب سختی گیر الکترونیکی خیلی ساده است و بدون نیاز به برش لوله می باشد

سختی گیر الکترونیکی بابرق شهر کارمیکندودرموقع نوسان یاقطع برق سیستم اتوماتیک شروع به کار کرده و برق اظطراری وصل می شود

سختی گیر الکترونیکی برق کمی لازم دارد اندازه آن کوچک است وقیمت آن حدود ۲۰ درصد مانند نوع خارجی وسختی گیرتبادل یونی می باشد

کارایی سختی گیر الکترونیکی یا سیستم ضدرسوب الکترونیکی

اقسام تبدیل کننده های حرارتی

وسایل تولید مواد غذایی ولبنیاتی باغبانی وآبیاری قطره ای

ایرواشروبرج های خنک کننده

کارخانجات تزریق پلاستیک

استخر شنا ساختمانهای تجاری ومسکونی

دندانپزشکی ومراقبت های پزشکی دیگ آب گرم وپکیج یونیت کارخانجات یخ و نوشابه سازی

آبخوری مرغداریها رطوبت زن وکولر آبی وسایل کارواش صنایع نفت وپتروشیمی ماشینهای ظرفشویی در همه تاسیساتی که با آب سخت سر و کار دارند

نوع دیگر این نوع رسوبزداها رسوبزدای التراسونیک است که با امواج التراسونیک میدان ایجاد می شود و مانع از تشکیل رسوب می شود

در سختی گیر التراسونیک فرکانس ارسالی باعث ایجاد میدان قوی می شود

اجزا سختی گیر رزینی

دستگاه سختی گیر رزینی هم از ورق کربن تولید می شود و هم از جنس فایبرگلاس و حاوی دریچه بازدید، شبکه لوله کشی مجهز به نازل های ورودی و خروجی آب، شیر آلات، فشار سنج و مخزن پلی اتیلنی ذخیره محلول کلرور سدیم است. ابعاد سختی گیرها وابسته به میزان گذر آب در واحد زمان (دبی) از سختی گیر و میزان املاح موجود در آب دارد.

قدرت کارایی هردستگاه نیز بسته به عبور آب، سرعت حرکت آب ومقدار سختی آب دارد. کمترین و بیشترین فشار کاری متناسب برای دستگاه های سختی گیر به ترتیب ۲ و ۵ اتمسفر می باشد. در شرکت آتیه انرژی تلاش دستگا ههای سختی گیری رزینی در گنجایش های گوناگون و با مخازن فایبر گلاس و فلزی براساس احتیاج برای تصفیه اقسام آب ها با درجات سختی گوناگون ساخته می شوند.

سختی آب را به دو دسته سختی دائم و سختی موقت می توان تقسیم نمود

سختی موقت آب معمولاً در جاهایی دیده می شود که حرارت وجود دارد کربنات و بی کربنات کلسیم و منیزیم در مجاورت گرما به هم چسبیده ایجاد رسوب میکند که به عنوان مثال جداره سماور ها شامل این نوع رسوب می شوند

سختی دائم آب همانطور که در توضیحات بالا گفته شد مربوط به کاتیونهای دو ظرفیتی و بالاتر می باشد متداول ترین واحد سنجش سختی کل آب ppm می‌باشد که به مجموع سختی های موقت و دائم آب گفته می شود

روش های مختلف عملیات سختی گیر رزینی

برای از بین بردن سختی آب روش های گوناگونی هست که می شود گفت رایج ترین روش ها برای حذف سختی بکارگیری از سختی گیر های رزینی (تبادل یونی) و همچنین روش شیمیایی سختی گیری و استفاده از سختی گیر مغناطیسی و یا سختی گیر الکترونیکی است.

گیر مغناطیسی و یا سختی گیر الکترونیکی است.

روش کار رزین سختی گیر

بعضی از رزین سختی گیرها از یک روش قدیمی به نام تبادل یونی استفاده می کنند تا بتوانند مواد معدنی را با سدیم تعویض کنند در درون این سختی گیر ها دو منبع وجود دارد در یکی ذرات کوچک پلی استرین نگهداری میشود که به نامهای دیگری هم چون رزین یا زئولیت نیز شناخته می شود و در تانک دیگر محلول آب نمک و نمک وجود دارد.

آب در میان مخزن رزین سختی گیر به جریان می افتد و این گونه است که مولکول های با بار مثبت جذب دانه های رزین با بار منفی می شود مواد معدنی خود را به دانه های رزین می چسبانند و آب یون های سدیم را جذب می کند نتیجه اینکه خروجی آب شامل مقداری نمک و بدون مواد معدنی است رزینهای دستگاه سختی گیر پس از گذشت زمان مشخص دچار می شوند و کارامدی خود را از دست خواهند داد.

عملکرد سختی گیر

برای کسانی که نمی خواهند مواد شیمیایی یا نمک آب آنها را نرم کند بهترین سختی گیر بدون نمک را به شما ارائه می دهد. این سیستم از تبلور به کمک قالب (TAC) برای جذب مواد معدنی آب سخت استفاده می کند. آنها را به ذرات کریستالی میکروسکوپی بی ضرر و غیر فعال تبدیل می کند. سوسپانسیون کریستالی در آب باقی می ماند اما به آرامی به زهکشی می رود.

بسته حاوی محفظه و شیر تسکین مونتاژ سر، کارتریج کاهش مقیاس، کارتریج بلوک کربنی جریان شعاعی 20 میکرونی با سختی گیر از پیش نصب شده، اتصال خروجی، آداپتورهای ورودی / خروجی NPT دو1 اینچی، براکت نصب آسان، دو قفل آداپتور ورودی / خروجی است. پین ها و ابزار چند منظوره برای دیدن همه اینها به تصویر نگاه کنید.

سازگاری:

کارتریج رسانه از تجمع رسوب تا 250000 گالن یا سه سال جلوگیری می کند، هر کدام زودتر اتفاق بیفتد. چیزی به آب اضافه نمی کند و همچنین چیزی از آن حذف نمی کند. رسوب، مواد شیمیایی و رسوب را از بین می برد. همچنین بهترین سختی گیر برای حذف کلر، طعم و بو از هر شیر آب و لوازم خانگی است. همچنین آب آشامیدنی ایمن می دهد.

مقاومت در برابر آب و هوا:

می توان آن را در بیرون قرار داد زیرا تا نقطه انجماد در برابر آب و هوا مقاوم است. به برق و نمک نیاز ندارد. علاوه بر این، فقط به نگهداری کمی بدون نیاز به شستشوی معکوس نیاز دارد. این گزینه نرم کننده اولیه برای نصب نیز انعطاف پذیر است. می توان آن را روی دیوار نصب کرد و روی زمین نیز نصب کرد. این بهترین نرم کننده سازگار با طبیعت است زیرا زهکشی آن صفر است.

ظرفیت:

این سیستم سرعت جریان 10 گالن در دقیقه را ارائه می دهد. در ترکیب با بلوک کربن شعاعی 20 میکرون برای کاهش رسوبات و طعم و بوی کلر استفاده می شود. دوام تا 50000 گالن یا یک سال، هر کدام زودتر باشد.

نصب سختی گیر

اگر آب از چاه تامین می شود، پس باید به بهترین سیستم نرم کننده آب چاه نیاز داشته باشید . سختی گیر بسیار کارآمد خود را معرفی می کند که آب بدون لکه، شفاف و سالم را در کل خانه شما تامین می کند. موجود در سه نوع؛ ظرفیت غلات 32000، 48000 و 64000. بنابراین، بر اساس نیاز خود انتخاب کنید.

در این سختی گیر ، کنترل احیا کننده دیجیتال در 3 نوع متناسب با نیاز شما موجود است. این شامل کنترل تاخیری ساعت، کنترل فوری کنتور و کنترل تاخیری کنتور می باشد. توسط سازنده از پیش تعیین شده است که نیازهای شما را برآورده می کند. اما شما همیشه می توانید آن را به گونه ای که می خواهید سفارشی کنید. علاوه بر این، مقدار آب تصفیه شده و شستشوی پشتی را نیز برای صرفه جویی در انرژی محاسبه می کند. اجازه دهید نگاهی به ویژگی های اساسی نرم کننده با راندمان بالا سختی گیر در زیر بیاندازیم

ظرفیت:

می تواند تا 64000 دانه آب سخت را تصفیه کند. همچنین برای خانه ای با 4-6 حمام و هفت نفر مناسب است. میزان جریان به فشار آب ورودی بستگی دارد. با این حال، می تواند تا 11.5 گالن در دقیقه برسد.

سازگاری:

برای موها و پوست ملایم است، زیرا آهن را تا 2 قسمت در میلیون و منیزیم را تا 6 قسمت در میلیون آب از بین می برد. علاوه بر این، عملکرد دستگاه ها را بهبود می بخشد و آنها را در مصرف انرژی بهینه می کند. همچنین میزان مواد شوینده مورد نیاز را کاهش می دهد.

ضمانتنامه:

گارانتی 5 ساله نیز برای این سیستم سختی گیر موجود است

مصرف برق:

این سیستم نرم کننده نیاز به پریز برق 110 ولت دارد.

چگونه سختی گیر سرریز شده را تعمیر کنیم

خط آب نمک را بازرسی کنید

یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید این است که اطمینان حاصل کنید که خط آب نمک به درستی به مخزن آب نمک شناور متصل شده است. هنگامی که جریان آب به ارتفاع معینی رسید، شناور خاموش می شود. اگر خط آب نمک به درستی وصل نشده باشد، به این معنی است که آب مستقیماً به مخزن جریان می یابد و آب موجود در مخزن آب نمک را بیش از حد بالا می برد.

سرریز مخزن را باز کنید

قبل از اینکه به تعمیر یا تعویض قطعات بزرگ فکر کنید، ابتدا باید ساده ترین راه حل ها را بررسی کنید. شما باید بررسی کنید که آیا نمک در داخل مخزن نمک وجود دارد یا خیر. اگر باید بدانید، نمک می تواند داخل مخزن را مسدود کند.

نمک تمایل به اتصال به یکدیگر دارد که در نتیجه مسیر آب مخزن را مسدود می کند. به این ترتیب، آب وارد مخزن آب نمک نمی شود و در عوض نمک را جذب می کند. پس از آن، آب در جایی که هست می نشیند و سپس شروع به سرریز شدن می کند. بنابراین اگر رسوبات نمکی را مشاهده کردید، می توانید محل را پاکسازی کنید تا نمک از بین برود و سپس نرم کننده آب خود را مانند قبل عمل کنید. اگر جایی در فینیکس، آریزونا زندگی می کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه https://holding-bartar.com مراجعه نمایید.

سختی گیر آب

وجود املاح ناخالص آب همچون کلسیم و منیزیم که سبب افزایش سختی آب میشود را سختی آب میگویند مقدار زیاد این یون ها برای مصرف صنعتی و آشامیدنی مناسب نمی باشد. معمولا”بیشتر از ۸۰% آب های موجود در طبیعت دارای سختی می باشند. در تجهیزات سرمایشی و گرمایشی همچون برج خنک کننده دیگ های بخار و آبگرم، پکیج های دیواری، رادیاتورهای آب گرم وجود بالای کلسیم ومنیزیم سبب تشکیل رسوب و افت فشار آب و کاهش دمای آب میشود و با گذر زمان باعت تخریب و صدمات زیان باری به تاسیسات مربوطه میشود. سختی آب بالا در آب آشامیدنی مسبب اصلی طعم خاص و امراض گوناگون میشود. استاندارد سختی آب اشامیدنی مطابق با استاندارد بین المللی WHO به میزان حدود ۲۵۰ میلی گرم برلیتر برحسب CACO3 مشخص شده است که با دستگاه سختی گیر میتوان به آن دست پیداکرد. با نصب سختی گیر ساخت شرکت هلدینگ صنایع برتر از آن اطمینان خاطر داشته باشید که سختی آب تا حد مورد نظر کاهش یافته است.

ساختار سختی گیرآب

ستون سختی گیرها از ورق فولادی با عدسی های محدب فوقانی و تحتانی ساخته شده و با رنگ اپوکسی از داخل و رنگ روغنی مقاوم در سطوح ستون ها پوشش داده می شود و کلیه لوله و اتصالات و شیرهای مربوطه روی دستگاه نصب و به صورت پکیج آماده نصب در محل می باشد ، قابل توجه است که در مواقع خاص مانند کارخانجات دارویی ، مواد غذایی و مناطق گرمسیر با رطوبت نسبی بالا ، جهت ساخت سختی گیر ها از ورقهای استنلس استیل استفاده می گردد.

مخازن نمک استفاده شده در سختی گیر تا ظرفیت های ٢٠٠٠ لیتر از مخازن پلی اتیلنی و در سایر سایز ها از ورق گالوانیزه ویا از سازه های بتونی استفاده خواهد شد

کاربرد سختی گیر

سختی بطور عمده بر اساس دو فلز کلسیم و منیزیم محاسبه می‌شود. بطور کلی عوامل سختی را کاتیون ‌ها تشکیل می دهند. یون‌هایی مثل آلومینیم، آهن، منگنز و روی در سختی آب تاثیر گذار هستند ولی کلسیم و منیزیم قسمت عمده سختی را شامل میشود و کاتیون‌ های دیگر یا وجود ندارند یا به مقدار خیلی کم هستند. سختی کل (TH) مجموع مقدار کلسیم (Ca) و منیزیم (Mg) می‌ باشد. سختی دائم یا سختی غیرکربناتی شامل سختی بدون نمک‌ های بی کربناتی (مانند کلرید، سولفات و غیره) می ‌باشد. سختی موقت یا سختی کربناتی شامل بی کربنات کلسیم و منیزیم است و از تفاوت سختی کل (TH) و سختی دائم بدست می‌آید.

مضرات آب سخت

با وجود فواید آب سخت، سختی بیش از حد آب نیز مضراتی دارد. یکی از این مضرات این است که نوشیدن بیش از حد آب سخت موجب رسوب در افراد سنگ ساز می ‌شود و همچنین موجب بیماری‌ های گوارشی بالخصوص سنگ کلیه است؛ بنابراین بیشتر توصیه می‌شود برای شرب از آب سبک استفاده کرد و منیزیم و کلسیم مورد نیاز بدن را از غذاها یا سبزیجات و میوه جات تهیه نمود. آب سخت موجب از دست دادن طعم و مزه نوشیدنی‌ ها می ‌شود. دیر پخته شدن و سفتی حبوبات با آب سخت از دیگر عوارض آن است. به علاوه، آب سخت به جداره دیگهای بخار آسیب زده، باعث خوردگی و ایجاد قشر آهکی بر روی جداره دیگ‌ ها و تأسیسات مرتبط می‌شود. از دیگر اثرات سختی آب خوب کف نکردن صابون است که موجب افزایش مصرف صابون نیز می‌شود.

سختی گیر الکترونیکی موجب تغییرات فیزیکی در آب می شود.

علاوه بر سازگاری بامحیط زیست برخلاف سختی گیرهای شیمیایی وتبادل یونی که باعث پایین آمدن کیفیت آب می شود مرغوبیت آب راهمچنان خوب و مطلوب حفظ می کند

نصب سختی گیر الکترونیکی خیلی ساده است و بدون نیاز به برش لوله می باشد

سختی گیر الکترونیکی بابرق شهر کارمیکندودرموقع نوسان یاقطع برق سیستم اتوماتیک شروع به کار کرده و برق اظطراری وصل می شود

سختی گیر الکترونیکی برق کمی لازم دارد اندازه آن کوچک است وقیمت آن حدود ۲۰ درصد مانند نوع خارجی وسختی گیرتبادل یونی می باشد

کارایی سختی گیر الکترونیکی یا سیستم ضدرسوب الکترونیکی

اقسام تبدیل کننده های حرارتی

وسایل تولید مواد غذایی ولبنیاتی باغبانی وآبیاری قطره ای

ایرواشروبرج های خنک کننده

کارخانجات تزریق پلاستیک

استخر شنا ساختمانهای تجاری ومسکونی

دندانپزشکی ومراقبت های پزشکی دیگ آب گرم وپکیج یونیت کارخانجات یخ و نوشابه سازی

آبخوری مرغداریها رطوبت زن وکولر آبی وسایل کارواش صنایع نفت وپتروشیمی ماشینهای ظرفشویی در همه تاسیساتی که با آب سخت سر و کار دارند

نوع دیگر این نوع رسوبزداها رسوبزدای التراسونیک است که با امواج التراسونیک میدان ایجاد می شود و مانع از تشکیل رسوب می شود

در سختی گیر التراسونیک فرکانس ارسالی باعث ایجاد میدان قوی می شود

اجزا سختی گیر رزینی

دستگاه سختی گیر رزینی هم از ورق کربن تولید می شود و هم از جنس فایبرگلاس و حاوی دریچه بازدید، شبکه لوله کشی مجهز به نازل های ورودی و خروجی آب، شیر آلات، فشار سنج و مخزن پلی اتیلنی ذخیره محلول کلرور سدیم است. ابعاد سختی گیرها وابسته به میزان گذر آب در واحد زمان (دبی) از سختی گیر و میزان املاح موجود در آب دارد.

قدرت کارایی هردستگاه نیز بسته به عبور آب، سرعت حرکت آب ومقدار سختی آب دارد. کمترین و بیشترین فشار کاری متناسب برای دستگاه های سختی گیر به ترتیب ۲ و ۵ اتمسفر می باشد. در شرکت آتیه انرژی تلاش دستگا ههای سختی گیری رزینی در گنجایش های گوناگون و با مخازن فایبر گلاس و فلزی براساس احتیاج برای تصفیه اقسام آب ها با درجات سختی گوناگون ساخته می شوند.

سختی آب را به دو دسته سختی دائم و سختی موقت می توان تقسیم نمود

سختی موقت آب معمولاً در جاهایی دیده می شود که حرارت وجود دارد کربنات و بی کربنات کلسیم و منیزیم در مجاورت گرما به هم چسبیده ایجاد رسوب میکند که به عنوان مثال جداره سماور ها شامل این نوع رسوب می شوند

سختی دائم آب همانطور که در توضیحات بالا گفته شد مربوط به کاتیونهای دو ظرفیتی و بالاتر می باشد متداول ترین واحد سنجش سختی کل آب ppm می‌باشد که به مجموع سختی های موقت و دائم آب گفته می شود

روش های مختلف عملیات سختی گیر رزینی

برای از بین بردن سختی آب روش های گوناگونی هست که می شود گفت رایج ترین روش ها برای حذف سختی بکارگیری از سختی گیر های رزینی (تبادل یونی) و همچنین روش شیمیایی سختی گیری و استفاده از سختی گیر مغناطیسی و یا سختی گیر الکترونیکی است.

گیر مغناطیسی و یا سختی گیر الکترونیکی است.

روش کار رزین سختی گیر

بعضی از رزین سختی گیرها از یک روش قدیمی به نام تبادل یونی استفاده می کنند تا بتوانند مواد معدنی را با سدیم تعویض کنند در درون این سختی گیر ها دو منبع وجود دارد در یکی ذرات کوچک پلی استرین نگهداری میشود که به نامهای دیگری هم چون رزین یا زئولیت نیز شناخته می شود و در تانک دیگر محلول آب نمک و نمک وجود دارد.

آب در میان مخزن رزین سختی گیر به جریان می افتد و این گونه است که مولکول های با بار مثبت جذب دانه های رزین با بار منفی می شود مواد معدنی خود را به دانه های رزین می چسبانند و آب یون های سدیم را جذب می کند نتیجه اینکه خروجی آب شامل مقداری نمک و بدون مواد معدنی است رزینهای دستگاه سختی گیر پس از گذشت زمان مشخص دچار می شوند و کارامدی خود را از دست خواهند داد.

عملکرد سختی گیر

برای کسانی که نمی خواهند مواد شیمیایی یا نمک آب آنها را نرم کند بهترین سختی گیر بدون نمک را به شما ارائه می دهد. این سیستم از تبلور به کمک قالب (TAC) برای جذب مواد معدنی آب سخت استفاده می کند. آنها را به ذرات کریستالی میکروسکوپی بی ضرر و غیر فعال تبدیل می کند. سوسپانسیون کریستالی در آب باقی می ماند اما به آرامی به زهکشی می رود.

بسته حاوی محفظه و شیر تسکین مونتاژ سر، کارتریج کاهش مقیاس، کارتریج بلوک کربنی جریان شعاعی 20 میکرونی با سختی گیر از پیش نصب شده، اتصال خروجی، آداپتورهای ورودی / خروجی NPT دو1 اینچی، براکت نصب آسان، دو قفل آداپتور ورودی / خروجی است. پین ها و ابزار چند منظوره برای دیدن همه اینها به تصویر نگاه کنید.

سازگاری:

کارتریج رسانه از تجمع رسوب تا 250000 گالن یا سه سال جلوگیری می کند، هر کدام زودتر اتفاق بیفتد. چیزی به آب اضافه نمی کند و همچنین چیزی از آن حذف نمی کند. رسوب، مواد شیمیایی و رسوب را از بین می برد. همچنین بهترین سختی گیر برای حذف کلر، طعم و بو از هر شیر آب و لوازم خانگی است. همچنین آب آشامیدنی ایمن می دهد.

مقاومت در برابر آب و هوا:

می توان آن را در بیرون قرار داد زیرا تا نقطه انجماد در برابر آب و هوا مقاوم است. به برق و نمک نیاز ندارد. علاوه بر این، فقط به نگهداری کمی بدون نیاز به شستشوی معکوس نیاز دارد. این گزینه نرم کننده اولیه برای نصب نیز انعطاف پذیر است. می توان آن را روی دیوار نصب کرد و روی زمین نیز نصب کرد. این بهترین نرم کننده سازگار با طبیعت است زیرا زهکشی آن صفر است.

ظرفیت:

این سیستم سرعت جریان 10 گالن در دقیقه را ارائه می دهد. در ترکیب با بلوک کربن شعاعی 20 میکرون برای کاهش رسوبات و طعم و بوی کلر استفاده می شود. دوام تا 50000 گالن یا یک سال، هر کدام زودتر باشد.

نصب سختی گیر

اگر آب از چاه تامین می شود، پس باید به بهترین سیستم نرم کننده آب چاه نیاز داشته باشید . سختی گیر بسیار کارآمد خود را معرفی می کند که آب بدون لکه، شفاف و سالم را در کل خانه شما تامین می کند. موجود در سه نوع؛ ظرفیت غلات 32000، 48000 و 64000. بنابراین، بر اساس نیاز خود انتخاب کنید.

در این سختی گیر ، کنترل احیا کننده دیجیتال در 3 نوع متناسب با نیاز شما موجود است. این شامل کنترل تاخیری ساعت، کنترل فوری کنتور و کنترل تاخیری کنتور می باشد. توسط سازنده از پیش تعیین شده است که نیازهای شما را برآورده می کند. اما شما همیشه می توانید آن را به گونه ای که می خواهید سفارشی کنید. علاوه بر این، مقدار آب تصفیه شده و شستشوی پشتی را نیز برای صرفه جویی در انرژی محاسبه می کند. اجازه دهید نگاهی به ویژگی های اساسی نرم کننده با راندمان بالا سختی گیر در زیر بیاندازیم

ظرفیت:

می تواند تا 64000 دانه آب سخت را تصفیه کند. همچنین برای خانه ای با 4-6 حمام و هفت نفر مناسب است. میزان جریان به فشار آب ورودی بستگی دارد. با این حال، می تواند تا 11.5 گالن در دقیقه برسد.

سازگاری:

برای موها و پوست ملایم است، زیرا آهن را تا 2 قسمت در میلیون و منیزیم را تا 6 قسمت در میلیون آب از بین می برد. علاوه بر این، عملکرد دستگاه ها را بهبود می بخشد و آنها را در مصرف انرژی بهینه می کند. همچنین میزان مواد شوینده مورد نیاز را کاهش می دهد.

ضمانتنامه:

گارانتی 5 ساله نیز برای این سیستم سختی گیر موجود است

مصرف برق:

این سیستم نرم کننده نیاز به پریز برق 110 ولت دارد.

چگونه سختی گیر سرریز شده را تعمیر کنیم

خط آب نمک را بازرسی کنید

یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید این است که اطمینان حاصل کنید که خط آب نمک به درستی به مخزن آب نمک شناور متصل شده است. هنگامی که جریان آب به ارتفاع معینی رسید، شناور خاموش می شود. اگر خط آب نمک به درستی وصل نشده باشد، به این معنی است که آب مستقیماً به مخزن جریان می یابد و آب موجود در مخزن آب نمک را بیش از حد بالا می برد.

سرریز مخزن را باز کنید

قبل از اینکه به تعمیر یا تعویض قطعات بزرگ فکر کنید، ابتدا باید ساده ترین راه حل ها را بررسی کنید. شما باید بررسی کنید که آیا نمک در داخل مخزن نمک وجود دارد یا خیر. اگر باید بدانید، نمک می تواند داخل مخزن را مسدود کند.

نمک تمایل به اتصال به یکدیگر دارد که در نتیجه مسیر آب مخزن را مسدود می کند. به این ترتیب، آب وارد مخزن آب نمک نمی شود و در عوض نمک را جذب می کند. پس از آن، آب در جایی که هست می نشیند و سپس شروع به سرریز شدن می کند. بنابراین اگر رسوبات نمکی را مشاهده کردید، می توانید محل را پاکسازی کنید تا نمک از بین برود و سپس نرم کننده آب خود را مانند قبل عمل کنید. اگر جایی در فینیکس، آریزونا زندگی می کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه https://holding-bartar.com مراجعه نمایید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 145
  • بازدید کلی : 1238
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی